neděle 18. listopadu 2012

SHIT

Jak už jsem vám psala v minulém postu kamarádka měla oslavu. Dost jsem si to užila.
Jo a už se nemám čím chlubit.. S Kubou jsme se rozešly. V poslední době opravdu nemám na vztahy štěstí nic. Tohle ale nebyla vinna ani moje, ani jeho. Jen nám to asi pár lidí nepřálo a rozhodlo se nám to zkazit.
Fakt už na nic nemám náladu. Zítra je je zase pondělí a zase škola, už to beru jako týdenní koloběh. No, jinak to asi ani brát nejde. Bude pět hodin odpoledne a já nemam absolutně nic do školy, nejsem naučená, nic neumim. JSEM MIMO
Ještě v pátek jsem si myslela,jak to bude teď fajn a ono nic. Doma to mám naštěstí dobrý. Ale myslím,že to nebude na dlouho. Bolí mě hlava,břicho. Jsem ve stresu, nic nechci a nejradši bych si lehla a spala klidně celý týden. Už ani nemám chuť psát něco na blog, moje nálada je od sobotního rána zahořkla,nic nechci. Jediný co mě drží nějak při normálním životě je jídlo a cvičení. Jinak NIC. Na oslavě jsem byla v pohodě. Nechtěla jsem kazit všem ostatním náladu,ale dusila jsem se sama v sobě. Chce se mi brečet a nevím proč.Vlastně.. kdyby tu nebyli kamarádi,tak nevim. Už končím. Fascinuje mě to,jak pár řádků vyjádří moje aktuální pocity.
Mějte se fajn. Líp než já. Posílám pusu.. ♥

1 komentář:

  1. Terez, všechno bude za chvíli určitě zase dobrý, uvidíš. :) Stačí se jen na něco soustředit, chybí mi ty společný časy :/ teď jen chodíme spolu do školy a nic víc. Měli by jsme jít zase jednou pořádně ven, jestli budeš chtít :) Dej mi vědět a kdyby ses potřebovala svěřit, nebo zlepšit náladu, jsem o pár schodů výš :)

    OdpovědětVymazat