sobota 8. prosince 2012

week part.2








Tak tu máte slíbený článek. Dneska jsem měla jít nafotit ten outfit,ale nakonec jsme se na to s Ančou vykašlali a šli jsme se jen projít a volat na skype s kamarádama. Přijela nakonec i Verča,takže fajn odpoledne. Pijeme,jíme a posloucháme písničky. Domu pojedu až kolem 8 večer,takže máme ještě hafo času na to si pořádně užít.Jinak jsem dnes přemýšlela, co si vlastně pořídím na Vánoce. Tak čekejte wishlist, snad ho už zítra zveřejním. Taky si musím koupit už nový deník. A nejspíš zítra,nebo v pondělí jedu do Plzně,tak bude new in.. už mám teda asi 14 dní nový svetr z H&M a nějakou kosmetiku.Takže až se mi to postupně naskupí,tak udělám new in. No nic, my si jdeme zase užívat a asi fotit ven. Mějte se a užívejte si !!!! :-)

- Asi budu teď začínat fotkama,příjde mi to jako lepší nápad.

Žádné komentáře:

Okomentovat