sobota 20. října 2012

Perfect Friday and boring Saturday

  Ahóóój. Dlouho sem nic nepsala, vím.Ale není čas,pořád se jen učím,čtu nebo se věnuju kamarádům a rodině. Je to fakt těžký,takže sem nějak vyřadila na týden blog z hlavy,ale mám v hlavě spoustu nápadů na outfity,fotky a články. Potom bych už mohla konečně udělat slibovaný new in.No,uvidíme.
Chtěla bych vám napsat něco o včerejšku,ale i o dnešku. Tak začnu, včera byl pátek. Konečně,po dlouhém čekání sem se dočkala pátku!Ráno sem šla samozdřejmě do školy,měli sme jen do 12:30,takže perfekto!
V 15:00 sem šla na cvíčo,dali jsme si pěkně do těla,takže 1* . Po cvičení sem jela rovnou do Plzně na veřeři a na nákupy,které prakticky nebyli. Na večeři jsme šli až kolem sedmé hodiny,protože mamka měla nějaké běhání po Plzni a zařizování,tak jsme se s taťkou jen procházely.Na večeři jsme šli do HotelCentral*** ,který je na náměstí v Plzni. Z okna jsem se koukala přímo na večerní náměstí. 
Měla jsem překrm,hlavní jídlo a dezert.Nebudu vám dělat chutě,jen vám řeknu,že to bylo asi to nejlepší jídlo co jsem za poslední rok v restauraci jedla. Zaplatily jsme a kolem deváté hodiny večer jsme odcházely a jeli na nákupy,které vážně nebyli. Teda,vlastně něco málo jsem si vybrala,ale měla jsem v plánu velké nákupy.
Koupila jsem si antibakteriální ubrousky a gel,dárek pro Kačku,rtěnku a parfém.Pak už jsem jen sedla do auta,zapla písničky na mobilu a skoro usla. Btw. Bohužel z pátka žádnou fotku nemám. Dost mě to mrzí,ale tak snad příště. 

A dnešek?Boring day,celý den se koukám na óčko,jím ovesnou kaši,piju čaj a jím ovoce. Pěkný program,co?Ale takové dny mám fakt ráda,ještě když prší a já si můžu jen tak zalést do postele,zapnout televizi a pít čaj a ládovat se samými dobrými jídly. To bylo asi všechno.
Mějte se a posílám o5 velkého hubana, Vaše Ter 
yummy!!!!!! ♥











Žádné komentáře:

Okomentovat