úterý 6. listopadu 2012

?

Zdravím vás a moc se omlouvám,za mou nepřítomnost na blogu. Mám ale celkem dost důvodů. Nemám čas,nejde mi internet na notebooku a nemám vlastně ani nápady. Počítač máme doma,normální PC,ale tam chodím nerada,už jsem si zvykla si večer dát čaj,vzít si teplý ponožky a sednout si ke stolu a jen tak projíždět  blogy ( moje nejoblíbenější činnost na internetu ) a koukat se na filmy. To ale u normálního stolního počítače,fakt dělat nemůžu,nechci. No nic,píšu už vážně blbosti,co vás nezajímají ( :D )
No.. Tak co se stalo za tu dobu,co sem nepsala?Spoustu fajn věcích. Zhubla jsem další kilo,byl skvělý a oblíbený Halloween,basketbal u nás na škole a taneční. Všechno bylo fajn. I když se stalo i pár věcí,teda.. Spíš sem se dozvěděla pár věcí,co fakt fajn nejsou. Ale to není podstatné. Nejlepší byli asi taneční,prodloužená B.Moc jsem si to užila ♥ party hard,prostě
To by bylo asi všechno.Nevím jak často budu psát,uvidím. Budu se snažit co nejvíc.
Jinak mám v plánu si objednat Ladybox nebo Senzabox,ale pořád se nemůžu rozhodnout který bych si pořídila. V příštím článku bude konečně kosmetika, těste se.
Zase za pár dní, posílám hubana. Vaše Ter ♥
   
 

Žádné komentáře:

Okomentovat