neděle 11. listopadu 2012

Perfect sunday

Dnešek byl vážně suprovejjjjjjjjjjj. Vstala sem zase nejak kolem půl 9. Tatínek mi udělal míchaná vajíčka ze šunkou. Po dlouhé době,ale yummy ♥ A já se vrhla na úkoly,co sem nestihla včera. A pak sme jely s taťkou a mamkou na nákupy a do kina. Koupila jsem si jen pár věcí, to už ste mohly vidět v new in článku.
V kině jsme byli na Skyfall,před filmem sem si koupila kafe musli tyčinku a celé dvě hodiny sem měla v plánu jen tak v tom kině sedět a jednou za čas si přečíst pár titulků. Byli sme tam jen s taťkou,protože mamka měla svůj program (nakupovala) a do kina sem šla jen kvuli tomu,aby tam nešel táta sám a kino bylo za 50, no neberte to:D Samozdřejmě,že sál byl uplně plnej a já sem celej film pilně četla titulky a sledovala ho a řeknu vám.. byl to jeden z nejlepších filmů,co sem za poslední dobu viděla. Takže tam určitě běžte!! :-)
Po kině už jsme si šli koupit něco k jídlu a domů. A musím se vám pochlubit!!Začala sem zase hodně číst,takže čekejte články o knížkách. Mám teď čtecí období a to u mě bývá na dlouho:-)
To bude vše, mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat