pondělí 12. listopadu 2012

my friends

Dnešní článek bude o tom,jací jsou moji nejmilejší kamarádi a jak se teď mám.
Mám se opravdu divně. Na škole mě teď skoro všichni nenávidí a já nevím proč. Na začátku roku,to bylo uplně skvělý. Všichni se bavily ze všema,chodily jsme ven. A teď? Jdete po chodbě,všichni se na vás divně koukaj a ukazujou si na vás prstem. Paráda,co?Pak je tu ještě něco s 'kamarádkou' a klukem,kterýho jsem milovala,miluju.. Sama v sobě se nevyznám. Tohle všechno můžu ale jen překousnout a zavřít oči a nevnímat. Nic jinýho mi totiž nepomůže. Teď kamarádi.. Kamarádů mám spooustu,ale  přátel?Jen pár
Můj skvělý kamarád Jugouš. Dřív sme se nebavily skoro vůbec,ale od května se bavíme pořád. Je to strašně fajn kamarád:-)♥
Ta nejlepší z nejlepších kamarádek na světe. Jen jí můžu uplně popravdě říct všechno. 7 let nejlepší přátel ♥ Macek


Lenička. Dřív marný pokusy na 'bff''. Teď je to nejlepší.

Pavlicek ♥♥♥♥♥ rok nejlepší kamaráda. 

už od školky. není co psát, víme o sobě všechno


1 komentář: