úterý 13. listopadu 2012

wishlist č.1

Ááááááá tak tu máme konečně první wishlist. Není nějak skvělý,ale práci jsem si stím dala docela velkou. Jsou to věci,které bych si chtěla v nejbliší době koupit,nebo přát na vánoce. Uvidíme. :-)

1. Hodinky Guess - Tyhle hodinky už chci vážně moc dlouho. Cca rok po nich slintám a čekám na ten den,kdy si je konečně pořídím ♥ Miluju hodinky,zlatou barvu a Guess. Rozhodovala jsem se mezi dvouma.Nakonec jsem se rozhodla pro tyhle. Jednoznačně můj největší favorit v hodinkách vůbec. Pokud si je nekoupím za vlastní úspory,nebo mi je nepřinese ježíšek tak si je vydřu jakoukoliv brigádou. Ale do dvou měsíců musí být moje!! :-******* čumáčci
2. Kabelky - kabelky,kabelky. Potřebuju jich strašně moc. Moji dva favoriti jsou jak jinak než černé kousky. Snad budou moje ♥
3.  Bunda -Tyhle kožené bundy jsou nejlepší. Nemám ani jednu,ale hrozně se mi líbí, nepotřebuji jí teď na zimu.. Ale na jaro si jednu určitě pořídím. Tahle je z Lindexu.
4. LUSH. Všechny blogerky teď žijou tímhle,tak sem se rozhodla,že si také jeden kousek objednám. Objednala jsem si lůj na rty medový. Moc se na něj těším ♥
5. Peříčkové náušnice - Náušnice zbožňuju, všechnyyyyy!! Mám jich spousty,všechny druhy. Jen peříčkové nemám ani jedny.
6. Trička - trička,trička. V poslední době mám tenhle styl triček radši a radši. Tohle je parádní,je z Lindexu. Určitě si ho pořídím. Čumáčka
7. Legíny -  moji dost dobrý kámoši. Kalhoty a džíny už jsem na sobě neměla dobré dva měsíce. Legíny jsou pohodlnější,příjemnější a prostě nejlepší. Chci si jich pořídit ještě tak 8.
8. Velké náhrdelníky - Mám jen jeden a moc se mi líbí nějaké takové náhrdelníky,řetízky.. Nevím,spíš bych řekla obojky:D:D Ne,jsou vážně perfektní. Zlaté barvy,cvoky. mmmm ♥
9. Chelsea Boots - Tyhle boty už si přeji opravdu dlouho,ale vždy když jedu na nákupy a vidim spoustu jiných bot uplně se na tyhle vykašlu.. Ale teď na ně budu myslet a pořídím si je!!
10, Top - Topy mám moooc ráda. Proto bych si jich chtěla pořídit ještě více. Tenhle je z Lindexu. Mám na něj políčeno docela dlouho.Při příští návštěvě Lindexu si ho určitě odnesu!!
11. Psaníčko - Tohle se mi strašně moc líbí. Tyhle psaníčka jsou teď skoro všude, chtěla bych třeba ještě zlaté,tohle a modré. Zlaté detaily jsou super.
12. Svetry - Rozepínacích svetrů mám hrozně,ale takových svetrů mám docela málo. Oba dva si pořídím,to vím 100%. Lindex
Ha,to bude asi všechno.. Skoro všechno je černé a zlaté. To jsou teď mé oblíbené barvy. Nemohla jsem na internetu najít Gate shop,protože z Gatu si teď budu kupovat hlavně tam. Mají tam skvělé zlaté svetry a boty !! :D:D. Snad se vám můj první wishlist líbil. Bude jich určitě víc
Posílám pusu,Vaše Ter

btw. skvělá giveaway  http://lucyslifegallery.blogspot.cz/2012/11/giveaway-n2.html. Připojte se

2 komentáře:

  1. supr článek.všehno co máš ve wishlistu, by se mi hodilo!!:D jen tak daaal:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji,děkuji !! jo,to mě taky :D jen s penězma je to horší, teď jsem si objednala sako,co moc nepotřebuju :D takže sem zase o 350 chudší:D:D snad to bude lepsi a lepsi :-**

      Vymazat