neděle 2. prosince 2012

BIO CANNABIS

Dnes tu pro vás mám dlouho slibovanou recenzi. A to na nejskvělejší balzám na ruce od Cannabis. - Krém má být hojivý a regenerační. Je pro všechny typy pleti a středně tučný,výživný,ochranný a obsahuje konopný olej. K balzámu/krému jsem se dostala úplně náhodou. Kamarádka má problémy s akné a od Cannabis má krém na obličej a pleťovou vodu. Jednou,když jsme spolu o prázdninách jeli na dovolenou,celý pobyt jsem používala krém i pleťovou vodu každé ráno a večer. Pleť se mi krásně vyčistila a celý týden se na mé pleti neobjevil ani jeden pupínek. Proto hned jak jsem měla čas, běžela jsem do lékárny pro nějaký produkt od téhle značky a jako první do oka mi padnul právě tenhle krém. Dříve jsem měla suché ruce,od té doby už je nemám. Používám ho prakticky každý den.Cena se pohybuje okolo 50KČ,což je hodně fajn!!!!! ♥

Doufám,že všechny recenze bavila. Nejprve jsem měla v plánu něco jiného,ale pak jsem si řekla,že tenhle skvělý krém za to opravdu stojí! :-)))))))))) 

stačí opravdu malinké množství 

na druhý fotce vypadám jak ňouma :-D




3 komentáře:

  1. díky za tip, vyzkouším :)
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyhrála jsi u mě giveaway, jen bohužel tvůj email nefunguje, tak mi ho napiš ještě znovu :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeeeeeeeeeeeeeeeeee, hned ti napíšu :))))

    OdpovědětVymazat