sobota 1. prosince 2012

fine saturday

Konečně je sobota. Ani nevíte,jak moc jsem ráda,že po týdnu plné práce můžu spát do 10,dát si pořádnou snídani a udělat si čas na své blízké. Dnešek bude ještě dlouhý den, ale času mááálo. Takže článek píši už teď,abych se pak mohla věnovat i něčemu jinému. Celý týden byl no.. dalo se to. Nálada lepší, celkově se všechno zlepšilo. Ale je zima, sněží.. Mám ráda zimu,mám ráda sníh.Teď mi to náladu spíše pokazilo, nežli zlepšilo a to i přesto,že jsem se na očekávaný sníh hrozně těšila.
Dnešek si užiju a to pořádně. Udělám to, na co jsem neměla v týdnu čas. Což je - dočtení mé zatím nejoblíbenější knížky,objednat dárek mamce (hodinky), začít psát recenzi na ????? a večer prodloužená. Strašně se těším, po dlouhé době uvidím spoustu kamarádů s kterými se nevídám často a a a a bude to skvělý! Mějte se krásně a užijte si posledních dní co nám zbývá,když je ten konec světa,ne? :-D
HELLO DECEMBER! 

Můj skvělý kamarád 

Skvělé ráno a plno fotek (mobil je obráceně, chybička se vbloudila)

first december breakfast
coffe♥

objevené JOY v kabelce 
Pusu, Terez ♥

2 komentáře: